GİRKUM Müşteri Memnuniyet ve Şikayet Anketi (GAZİ ÜNİVERSİTESİ)


Siz değerli müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve doğru çözümler sunmak amacıyla aşağıdaki anket sorularını cevaplamanız GİRKUM için çok önemlidir.
Şikayetlerinizi aşağıda verilen " Görüş ve Öneriler" kısmından bizlere iletiniz.
Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.
FR.KSBR.009 İlk Yayın Tarihi:01.06.2021 Rev No/Tarih:01/01.06.2023

Teşekkür ederiz.


Doğrulama kodu güncelle

SORUMLULUK REDDİ

Erişmekte olduğunuz Gazi Üniversitesi anket sistemi üniversitemiz araştırmacılarını katılımcılar ile bir araya getirmek için tasarlanmıştır. Gazi Üniversitesi, mahremiyet hakkınıza saygı duyarak kişisel bilgilerinizin gizliliğini korumayı taahhüt etmektedir. Anket sistemi vasıtasıyla toplanan her türlü veri ve bilgi araştırmacının sorumluluğunda olup, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, kontrolü altındaki sistemlerde saklanan bilgilerin kaybolmasını, değiştirilmesini önlemek ve erişilebilir olmasını sağlamak için gerekli idari, fiziksel ve teknik önlemleri almaktadır. Her araştırmacı kendisine teslim edilen kullanıcı adı ve şifre ile anket sistemine erişim sağlamakla birlikte, şifrenin 3.şahıslarla isteyerek paylaşılması veya bir yere not alınması gibi sebeplerle 3.şahısların eline geçmesi ve benzeri durumlarda, katılımcı bilgilerinin yetkisiz kişilerin erişimine açılması hususunda Üniversitemizce alınan güvenlik önlemlerinin yararsız olacağı; internet üzerinden hiçbir aktarım yöntemi veya elektronik depolama yönteminin %100 güvenli olamayacağı göz önüne alınmalıdır. Anketi hazırlayan araştırmacı ve yetki verdiği 3. şahıslar haricinde; anket kapsamında toplanan verilerden konusu suç oluşturan içeriğe ve erişim kayıtlarına 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu, 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun ve sair mevzuat gereğince yetkili makamlara sunulacak kısmı ile sınırlı olmak üzere erişim sağlanabilecektir.

Tüm Hakları Saklıdır | Gazi Üniversitesi