I. BÖLÜM
1. Lütfen biriminizi belirtiniz. *
Seçiniz Eczacılık Fakültesi Diş Hekimliği Fakültesi Fen Fakültesi Gazi Eğitim Fakültesi Hemşirelik Fakültesi Mimarlık Fakültesi Mühendislik Fakültesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Spor Bilimleri Fakültesi Teknoloji Fakültesi Tıp Fakültesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Enstitüler Yüksekokullar/ Meslek Yüksekokulları Uygulama ve Araştırma Merkezleri Daire Başkanlıkları Müdürlükler Koordinatörlükler Kurullar ve Komisyonlar Diğer İdari Birimler
2. Kütüphaneyi hangi sıklıkta kullanıyorsunuz? *
3. Kütüphaneyi genellikle hangi saatler arasında kullanıyorsunuz? *
4. Kütüphaneyi hangi amaçla kullanıyorsunuz? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.) *
5. Lütfen kütüphanede en çok kullandığınız kaynakları belirtiniz (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.) *
II. BÖLÜM
Aşağıdaki ifadelere ne ölçüde katıldığınızı 1’den 5’e kadar sıralanmış ölçekte belirtiniz.
Memnuniyet değerlendirme ölçütleri:
1- Kesinlikle Katılmıyorum
2- Katılmıyorum
3- Kararsızım
4- Katılıyorum
5- Kesinlikle Katılıyorum
A) Kütüphane personelini nasıl tanımlarsınız?
1. Kolaylıkla ulaşılabilir. *
2. Saygılı, hoşgörülü, güler yüzlü, yardımseverdir. *
3. Çalışma alanı konusuna bilgili, alanı dışındaki konularda yönlendiricidir. *
4. Rafları düzenleme ve kaynakları yerleştirme konusunda titizdir. *
5. Kütüphane kurallarının uygulanması konusunda duyarlı ve titizdir. *
B) Kütüphaneyi nasıl tanımlarsınız?
1. Basılı kaynaklar zengin ve günceldir. *
2. Elektronik kaynaklar zengin ve günceldir. *
3. Yayın alımında akademik personelin istekleri dikkate alınır. *
4. Yıl içinde erişime açılan deneme veri tabanları, akademik personele içerik sunması ve yayın seçiminde fikir vermesi açısından yararlıdır. *
5. Konu başlıklarına ait listeler ve raf yönlendirmeleri aranan kaynağın bulunmasında yardımcı olur. *
6. Ödünç verme/ iade işlemleri hızla gerçekleştirilir. *
7. İade süresi yaklaşan kitaplarla ilgili gönderilen hatırlatma mailleri yararlıdır. *
8. Oryantasyonlar (Kütüphane tanıtım turları), öğrencilerin kütüphaneyi tanımasına fayda sağladığından akademik personel, öğrencileri için oryantasyon talebinde bulunabilir. *
9. Kütüphane ve e-kaynakların kullanımına ilişkin verilen eğitimler, tüm araştırmacılar için yararlıdır. *
10. Kullanım kılavuzları ile rehberler, Kütüphaneyi ve veri tabanlarını daha etkin kullanabilmeyi sağlamaktadır. *
11. Kütüphane tarafından yapılan duyurular (web/ e-posta/ sosyal medya), koleksiyon ve hizmetler hakkındaki yenilikleri takip etmede faydalıdır. *
12. Kütüphane hizmetlerinde kullanılan teknolojik imkânlar ve internet bağlantı hizmetleri yeterlidir. *
13. Akademik personelin, Kütüphane hizmetleri hakkındaki öneri ve şikâyetleri dikkate alınır. *
C) Aşağıda verilen Kütüphane hizmetlerinden haberdarım.
1. Akademik personel, aradığı kaynak için kütüphanedeki bilgisayarlardan ya da kütüphane dışından kolayca katalog taraması yapabilir. *
2. Akademik personel, uzatma/ ayırtma işlemlerini “Kütüphane Kullanıcı Hesabı” ile kendisi yapabilir. *
3. Akademik personel, ödünç verme/ iade işlemlerini Self-Check cihazlarını kullanarak kendisi gerçekleştirebilir. *
4. Kampüs dışından elektronik kaynaklara erişim sağlanabilir. *
5. Kütüphanede bulunmayan yayınlar, akademik personel için Kütüphanelerarası İş Birliği Hizmeti ile yurt içi (KİTS)/ yurt dışı (ILL) kütüphanelerden temin edilir. *
6. Akademik personel, “Protokol Hizmeti” sayesinde Kütüphanenin protokol yapmış olduğu kütüphanelerden faydalanabilir. *
7. Oku&Yayımla Anlaşmaları (Read&Publish Agreements) ile ilgili bilgilendirmeler yeterlidir. *
III. BÖLÜM
Kütüphanemizin öncelik vermesini istediğiniz alanları belirtiniz. (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.)
Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için düşünce ve önerilerinizi bizimle paylaşır mısınız?
SORUMLULUK REDDİ
Erişmekte olduğunuz Gazi Üniversitesi anket sistemi üniversitemiz
araştırmacılarını katılımcılar ile bir araya getirmek için tasarlanmıştır. Gazi Üniversitesi,
mahremiyet hakkınıza saygı duyarak kişisel bilgilerinizin gizliliğini korumayı taahhüt
etmektedir. Anket sistemi vasıtasıyla toplanan her türlü veri ve bilgi araştırmacının
sorumluluğunda olup, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, kontrolü altındaki sistemlerde
saklanan bilgilerin kaybolmasını, değiştirilmesini önlemek ve erişilebilir olmasını
sağlamak için gerekli idari, fiziksel ve teknik önlemleri almaktadır.
Her araştırmacı kendisine teslim edilen kullanıcı adı ve şifre ile anket sistemine
erişim sağlamakla birlikte, şifrenin 3.şahıslarla isteyerek paylaşılması veya bir yere not
alınması gibi sebeplerle 3.şahısların eline geçmesi ve benzeri durumlarda, katılımcı
bilgilerinin yetkisiz kişilerin erişimine açılması hususunda Üniversitemizce alınan
güvenlik önlemlerinin yararsız olacağı; internet üzerinden hiçbir aktarım yöntemi veya
elektronik depolama yönteminin %100 güvenli olamayacağı göz önüne alınmalıdır. Anketi
hazırlayan araştırmacı ve yetki verdiği 3. şahıslar haricinde; anket kapsamında toplanan
verilerden konusu suç oluşturan içeriğe ve erişim kayıtlarına 6698 sayılı Kişisel Verilerin
Korunması Kanunu, 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve
Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun ve sair mevzuat
gereğince yetkili makamlara sunulacak kısmı ile sınırlı olmak üzere erişim
sağlanabilecektir.